niedziela, 28 lipca 2013

Host Family !

W końcu po długim, długim, baaaaaaaardzo długim oczekiwaniu dostałam rodzinkę !
Cieszę się niesamowicie, bo w końcu już wiem  cokolwiek , a nawet w sumie można powiedzieć że wiem sporo :). Nie spodziewałam się dostać rodzinę w piątek o 21 :O, napisali oni maila do mego taty który natychmiast do mnie zadzwonił. Skakałam ze szczęścia jak głupia <3 no ale co się dziwić :D. Szok poprostu szok nie do opisania !  Więc nic się nie zmieniło naszczęście, zostaje California - Oroville <3!
A więc tak wiem tyle że będę mieszkała z dwójką starszych państwa Rico i Ann, są na emeryturze. Ich hobby to produkcja win i porcelanowe lalki :). Mają dwa psy - owczarka niemieckiego i chyba psa  pasterskiego oraz dwie krowy :) ! Ich dom położony jest 8mil (czyli koło 20km) od mojej nowej szkoły więc jeszcze nie tak źle :).
Razem ze mną biorą oni dziewczynę z niemiec w moim wieku, cieszę się niezmiernie z tego powodu, bo przynajmniej nie będę sama i będzie mi łatwiej porozmawiać z osobą która mnie rozumie i też jest tysiące kilometrów od domu :D. Jak narazie gadałyśmy tylko na facebooku, ale niebawem pogadamy na skypie i poznamy się lepiej :)
Rodzinka przyjmowała w tamtym roku niemkę i ponoć bardzo się zaprzyjaźnili. Więc mam nadzieję że ich polubię od razu, choć jeszcze ich nie znam i tak sie ciesze !!!
Jestem teraz na etapie przygotowywania rzeczy do walizki i wypełniania wniosku o wize. Oczywiście zgubiłam zdjęcie do wizy i musze iść jeszcze raz do fotografa :C Chciałabym lecieć już 6.08, następny termin wylotu to 13.08 ale 14.08 zaczyna się szkoła, a Alice (moja siostra na rok :) ) przyjeżdża dopiero jakoś kolo 20, więc pierwszy najbardziej stresujący dzień spędzę w szkole niestety pewnie sama :(
Apropo stresu to jest coraz gorzej :D stres połączony z niedoopisania szczęściem. Nie mogę się już doczekać kiedy tam będe i poznam wszystkich ludzi :) !
Pozdrawiam wszystkich czekających na placement i dodaję otuchy bo na prawdę warto czekać! :)

3 komentarze:

  1. Aaaaaale Ci zazdroszczę Californii! I double placementu, bo wiele bym oddała, żeby być znowu w domu z moją host siostrą (też Niemką :D) Masz już prezenty dla nich? I wiesz coś więcej o szkole, w sensie czy dostaniesz HS Diploma, jaka duża itd?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest jakaś tam strasznie duża jak się spodziewałam, a o HS Diploma jeszcze nic nie wiem bo nie wiem nawet w jakiej klasie będe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak sie ciesze :) jestem z Ciebie bardzo dumna!

    OdpowiedzUsuń